مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 17:402021-01-06بين الملل

فرمان ترامپ برای سرکوب بیشتر گروه چپ گرای «آنتیفا»


رییس جمهورآمریکا به وزیر امور خارجه این کشور دستور داد اعضای یک گروه چپ گرا که در اعتراضات ضد نژاد پرستی اخیر این کشور شرکت داشته، نتوانند وارد خاک آمریکا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا دستور داد اعضای خارجی گروه چپ گرای آنتیفا قادر به ورود به خاک این کشور نباشند.

کایلی مک انانی سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه در بیانیه ای نوشت ، سازمان آنتیفا به طور بی رحمانه ای به مردم آمریکا، کسب وکارهای آن ها و بناهای یادبود تاریخی حمله کردند .

وی افزود: این خشونت ها و بی قانونی ها در آمریکا جایی ندارد و همانطور که شایسته است، به عنوان تروریستم داخلی شناخته خواهد شد .

مک انانی تأیید کرد: ترامپ پیامی مکتوب امضا کرد تا این اطمینان حاصل شود که مقامات دولت فعالیت های آنتیفا را ارزیابی کرده و از ورود افراد بیگانه ای که با سازمان های تروریستی مرتبط هستند و بیگانه هایی که قصد فعالیت مجرمانه [در آمریکا] دارند، جلوگیری کنند .

او در ادامه نوشت: رییس جمهور ترامپ اجازه نمی دهد آنتیفا یا هر گروه تروریستی کشور بزرگ ما را نابود کنند .

بعد از قتل یک سیاه پوست آمریکایی به نام جورج فلوید توسط نیروهای پلیس در بیست و پنجم ماه می اعتراضات گسترده ای در این کشور برپا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمان ترامپ برای سرکوب بیشتر گروه چپ گرای «آنتیفا»

فرمان ترامپ برای سرکوب بیشتر گروه چپ گرای «آنتیفا»