مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 19:402021-01-06سياسي

سرمایه گذاری در پروژه فاز دوم پتروشیمی آبادان رسماً در دستور کار قرار گرفت


ظهر امروز و پس از قول استاندار خوزستان در زمینه تأمین تسهیلات مورد نیاز برای مشارکت در اجرای فاز دوم شرکت پتروشیمی آبادان، هلدینگ تاپیکو رسماً سرمایه گذاری در فاز دوم پتروشیمی آبادان را به عنوان اولویت نخست خود در خوزستان اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، به دنبال درخواست جلیل مختار یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از تاپیکو برای اجرای در توسعه شرکت پتروشیمی آبادان در قالب فاز دوم تولید PVC، این طرح از دی ماه سال 98 در دستور کار مطالعاتی قرار گرفت و نتایج مطالعاتی پس از تصویب در هیأت مدیره شرکت پتروشیمی آبادان به تاپیکو اعلام شد.

در همین راستا غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به دعوت مشترک شرکت پتروشیمی آبادان و جلیل مختار نماینده آبادان ظهر امروز در این شرکت حضور یافته و پس از بازدید از بخش های مختلف این مجتمع تولیدی، رسماً حمایت خود را در زمینه تأمین تسهیلات طرح توسعه شرکت پتروشیمی آبادان اعلام کرد.

جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال قول مساعد استاندار خوزستان برای تأمین تسهیلات مشارکت در طرح توسعه شرکت پتروشیمی آبادان، عملیاتی سازی پروژه فاز دوم شرکت پتروشیمی آبادان با ظرفیت اشتغال مستقیم 700 نفر به عنوان اولویت نخست در میان طرح های سرمایه گذاری هلدینگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در پروژه فاز دوم پتروشیمی آبادان رسماً در دستور کار قرار گرفت

سرمایه گذاری در پروژه فاز دوم پتروشیمی آبادان رسماً در دستور کار قرار گرفت