مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 03:452021-01-07حوادث

معشوقه شیشه ای پای عاشق دلباخته اش را به زندان باز کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ مصرف هر کدام از مواد مخدر عوارض و اختلالات روحی و جسمی فراوانی را به همراه خواهد داشت و در این بین توهم ناشی از مصرف مخدر شیشه، - مصرف شیشه و توهم ناشی از استعمال این مخدر پر مشتری در میان معتادان مواد مخدر، عواقب جبران ناپذیر متعددی را به دنبال دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ مصرف هر کدام از مواد مخدر عوارض و اختلالات روحی و جسمی فراوانی را به همراه خواهد داشت و در این بین توهم ناشی از مصرف مخدر شیشه، آسیب های مخرب و غیر قابل جبرانی را به جا می گذارد.

نگاهی گذرا و کوتاه به اخبار حوادث در سراسر دنیا نشان می دهد که بسیاری از اتفاقات و حوادث مختلف در نتیجه مصرف مواد مخدر و به ویژه مخدر شیشه رخ داده و یک عمر پشیمانی برای افراد به وجود آورده اند.

سر بریده شدن کودکان کم سن و سال و خردسال توسط والدین معتاد و اقدام به ارتکاب جرائمی چون سرقت و قتل و دیگر حوادث این چنینی جزو خبرهایی هستند که گاهی روزانه با آن ها روبرو می شویم.

خبرنگار خبرگزاری دانشجو در این گزارش با جوانی 35 ساله گفتگو کرده است که به گفته خود 20 سالی از اعتیاد وی به مصرف انواع مواد مخدر می گذرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معشوقه شیشه ای پای عاشق دلباخته اش را به زندان باز کرد

معشوقه شیشه ای پای عاشق دلباخته اش را به زندان باز کرد