مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 03:552021-01-07اقتصادي

مترو تبریز ؛ ماجرا جویی یا حادثه؟!


افتتاح ناقص پروژه، خطر حادثه را افزایش می دهد و اگر این امر با وجود آگاهی از نقص پروژه باشد،حرکت بر ریل مترو دیگر حادثه نیست بلکه یک ماجراجویی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ماجرای افتتاح ویترینی فاز سوم قطار شهری کلانشهر تبریز مثل برکه ای آرام بود که با پرتاپ سنگی متلاطم شد و همه به یکباره ساکت شدن،البته در مثال محل مناقشه نیست! اتفاقا در این مجال اندک این بار دنبال مقصر می گردیم.

بی تدبیری و ناکارآمدی خسارت هنگفتی به شهر تبریز وارد کرده است که ده ها میلیارد از جیب شهروندان تبریزی را به باد داده است.

  افتتاح کنندگان خود می دانستند فاز سوم متروی تبریز فاقد سیستمی حفاظت اتوماتیک قطار (atp) است و اگر به این خاطر و یا کوتاهی های دیگر حادثه مترو اتفاق افتاده باشد، حتی می تواند حرکت قطار بر روی ریل با نادیده گرفتن هرگونه احتمال تصادف جرم هم تلقی شود.

اکنون از شورای شهر تبریز صدایی بر نمی آید، ستون های خاموش بی صدایی که توان سوال از شهردار تبریز را تا این لحظه نداشته اند،البته که افتتاح این قطار با هشداری که کارشناسان و رسانه ها می دادند پای خود برخی اعضای شورای شهر تبریز را هم به میدان اشتباهات می کشاند.

کسی باید پاسخگوی این وضع ناگوار باشد، اگر خدای ناکرده این قطار بعد از مسافرگیری با این وضعیت اسفناک متلاشی می شد پاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو تبریز ؛ ماجرا جویی یا حادثه؟!

مترو تبریز ؛ ماجرا جویی یا حادثه؟!