مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 05:352021-01-07سياسي

بودجه نباید حبابی و خیالی باشد/ توجه مجلس به معیشت مردم است


به دنبال آن هستیم که در جریان بررسی بودجه، فشار روی طبقات آسیب پذیر جامعه کاهش یابد و توجه به معیشت مردم قطعاً به عنوان یکی از اصول اساسی مورد توجه نمایندگان است.

- ابراهیم عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره لایحه بودجه سال 1400، گفت: این بودجه دارای اشکالات اساسی است اما همیشه حل مشکلات اساسی بودجه به معنای رد آن نیست بلکه اصلاح بودجه و رساندن آن به مرحله ای از فرصت و ظرفیت برای رشد کشور وظیفه مجلس شورای اسلامی است.

وی بیان کرد: در همین راستا، ما در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی اقدامات مهمی را برای اصلاح اساسی بودجه سال آینده در دستور کار داریم.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مهمترین وظیفه ای که در جهت اصلاح بودجه می بینیم این است که وابستگی بودجه نسبت به نفت کاهش و سهم منابع عمومی افزایش پیدا کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همچنین در جریان بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق و سپس در صحن علنی مجلس، نمایندگان به این مسئله توجه دارند که فشار روی طبقات آسیب پذیر جامعه، کاهش پیدا کند و توجه به معیشت مردم قطعاً به عنوان یکی از اصول اساسی در بودجه است.

عزیزی با بیان اینکه توجه به اشتغال و حل مشکل بیکاری جوانان یکی دیگر از مباحث محوری و مورد توجه نمایندگان در جریان بررسی بودجه است، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه نباید حبابی و خیالی باشد/ توجه مجلس به معیشت مردم است

بودجه نباید حبابی و خیالی باشد/ توجه مجلس به معیشت مردم است