مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 06:402021-01-07سياسي

باستانی ترین پل اصفهان گرفتار سازه های ناهمگون


سال هاست که پس زمینه قدیمی ترین پل اصفهان با سازه های ناهمگون نمایشگاه بین المللی مخدوش شده است با فراهم شدن امکان انتقال این نمایشگاه اکنون زمزمه هایی برای تغییرکاربری آن به گوش می رسد که به تاکید کارشناسان امر باید این پل تاریخی را از بند این تاسیسات رهانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، گفته می شود تاسیساتی که سالها در پس زمینه پل شهرستان خودنمایی می کنند به دلیل ایجاد نمایشگاهی برای ایتالیایی ها علم شد این تاسیسات در سالهای بعد به مکانی برای برگزاری نمایشگاه های استان اصفهان تبدیل شد.

حالا با گذشت سالها نمایشگاه بین المللی اصفهان قرار است به منطقه روشن دشت انتقال یابد و در این میان زمزمه هایی از تغییرکاربری این تاسیسات شنیده می شود از جمله اینکه سازه های برجای مانده تبدیل به مکانی برای فعالیت شرکت های نوپا یا استارتاپ ها شود.

اتفاقی در ادامه اتفاقاتی که روزی با ایجاد نمایشگاه ایتالیایی ها در اصفهان رخ داد و ادامه پیدا کرد و حالا گویا این داستان هیچ انتهایی ندارد و پل تاریخی شهرستان قرار است برای همیشه مکانی باشد برای عرصه هایی که هیچ سنختی با هویت آن ندارند؛ چمبره ای از روی ناآگاهی در حریم قدیمی ترین پل اصفهان با پیشینه ساسانی که گویا حسابی جا خوش کرده و مسئولان هم نیم نگاهی از دریچه میراث فرهنگی به آن ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باستانی ترین پل اصفهان گرفتار سازه های ناهمگون

باستانی ترین پل اصفهان گرفتار سازه های ناهمگون