مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 07:002021-01-07حوادث

15 تا 20 ساله ها قربانیان مصرف شیشه در آستارا / باهوش ها در معرض خطرند


رییس اداره بهزیستی بندر مرزی آستارا گفت: بیشترین گرایش معتادان آستارا به ماده مخدر شیشه است و قربانیان این ماده در این شهرستان بین 15 تا 20 سال سن دارند.

- ایسنا/گیلان رییس اداره بهزیستی بندر مرزی آستارا گفت: بیشترین گرایش معتادان آستارا به ماده مخدر "شیشه" است و قربانیان این ماده در این شهرستان بین 15 تا 20 سال سن دارند.

فریبرز خورشیدی، در کارزار رسانه ای معضلات اعتیاد (مصرف شیشه) برای جوانان و خانواده ها که در اداره بهزیستی شهرستان آستارا برگزار شد، اظهار کرد: آگاهی بخشی در سطح جامعه از مهمترین اقدامات برای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد می باشد.

وی با بیان اینکه دلایل افزایش مصرف ماده مخدر شیشه در میان جوانان به طور دقیق مشخص نیست، ادامه داد: در مجموع، کنجکاو بودن در این سن برای کسب تجربه، فرزندان طلاق، فرزندان دارای کمبود محبت و حتی بچه هایی را که در محبت بیشتر زندگی می کنند، بیشترین قربانیان گرایش به مواد مخدر هستند.

وی با اشاره به اینکه والدین نقش بسیار مهمی را در ممانعت منطقی و معقولانه از گرایش به اعتیاد، با داشتن آگاهی کامل دارند، افزود: افراد باهوش، بیشتر در معرض درگیری با پدیده اعتیاد هستند و نباید والدین در میان نونهالان و کودکان هر صحبتی را به زبان آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 تا 20 ساله ها قربانیان مصرف شیشه در آستارا / باهوش ها در معرض خطرند

15 تا 20 ساله ها قربانیان مصرف شیشه در آستارا / باهوش ها در معرض خطرند