مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 07:052021-01-07اقتصادي

ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به روستاهای سوادکوه مازندران


بخشدار نارنجستان شهرستان سوادکوه شمالی گفت که با توجه به قرمز بودن وضعیت شهرستان و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا ، ورود خودرو با پلاک غیربومی به این بخش ممنوع شده است.

سهیل جانی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه با اعلام وضعیت قرمز کرونایی اقدامات زیادی بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا در سطح روستاهای بخش نارنجستان انجام شده و همچنان نیز در حال انجام است ، افزود: در یک هفته گذشته بیش از 12 هزار و 700 ماسک و محلول ضدعفونی کننده دست بین اهالی روستاهای بخش نارنجستان توزیع شده است.

وی با اعلام اینکه بخش نارنجستان کمتر از هشت هزار نفر جمعیت دارد ،به طرح محله محور شهید سلیمانی در سطح این روستاها اشاره ای کرد و گفت که با کمک دهیاری ها، بهورزان و پایگاه مقاومت بسیج طرح مراقبت و نظارت از خانواده های بیمار در حال انجام است تا بتوان با ارائه مایحتاج و بسته های معیشتی به افراد و خانواده بیمار، از حضورشان در سطح روستا و شهر جلوگیری کرد.

جانی پور تعداد افرادی را که در 15 روستای نارنجستان در قالب طرح شهید سلیمانی فعالیت دارند ، حدود یکصد نفر اعلام کرد.

وی با اعلام اینکه نظارت بر اماکن گردشگری در بخش نارنجستان در حال انجام است، گفت : به دلیل وضعیت قرمز سطح شهرستان سوادکوه شمالی و به منظور جلوگیری از انتشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به روستاهای سوادکوه مازندران

ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به روستاهای سوادکوه مازندران