مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 07:102021-01-07حوادث

اجرای طرح برخورد با اصناف فروشنده لباس های نامتعارف در مرکزی


رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی فروشنده لباس های نامتعارف در شهرستان اراک، از پلمب 3 واحد صنفی متخلف در اجرای این طرح خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک جعفر پرویزی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تداوم ارتقاء امنیت اجتماعی، با هماهنگی دستگاه قضایی، طرح نظارتی برخورد با اصناف فروشنده لباس های نامتعارف در سطح پاساژها و مجتمع های تجاری در سطح شهرستان اراک به مرحله اجرا گذاشته شد.

  وی بیان داشت: در این طرح نظارتی، بازرسی و برخورد با فروشگاه های عرضه کننده البسه نابهنجار و غیر متعارف منقوش به نمادهای ضدفرهنگی در قالب تذکر، اخطار، اخذ تعهد و پلمب در دستور کار قرار گرفت.

  رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان مرکزی با اشاره به بازدید از واحدهای صنفی عرضه کننده لباس های نامتعارف در این طرح خاطرنشان کرد: در مدت زمان اجرای این طرح، به24 واحد صنفی تذکر داده و از 17 واحد دیگر نیز تعهد کتبی گرفته شد.

  پرویزی با اشاره به اخطار پلمب به 2 واحد صنفی فروشنده لباس های نامتعارف در طرح مذکور افزود: همچنین در این طرح نظارتی، 3 واحد صنفی متخلف نیز به دلیل عدم توجه به قوانین ابلاغی و تکرار در عرضه و فروش لباس های نامتعارف ، پلمب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح برخورد با اصناف فروشنده لباس های نامتعارف در مرکزی

اجرای طرح برخورد با اصناف فروشنده لباس های نامتعارف در مرکزی