مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 07:402021-01-07سياسي

لزوم اصلاح قوانین تعاونی ها


مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان راه اندازی مرکز نوآوری تعاون را یکی از اقدامات این استان در راستای توسعه تعاونی ها دانست و عنوان کرد: - ایسنا/کرمان مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان راه اندازی مرکز نوآوری تعاون را یکی از اقدامات این استان در راستای توسعه تعاونی ها دانست و عنوان کرد: با اصلاح قوانین تعاونی ها می توانیم از بسیاری از بلاتکلیفی ها رها شویم لذا از مجلس شورای اسلامی درخواست داریم که در این راستا گام بردارند.

رضا اسماعیلی صبح امروز 18 دی ماه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیر مجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در استان کرمان بیش از 5 هزار تعاونی است که از این تعداد حدود 3500 مورد آن فعال هستند و 55هزار فرصت شغلی در این تعاونی ها وجود دارد.

وی استان کرمان را یک استان بکر در حوزه های کشاورزی، خدمات و صنعت دانست و بیان کرد: بخش خدمات در استان کرمان جای کار زیادی دارد و همچنین بخش صنعت و معدن نیز ظرفیت های بسیاری خوبی در استان دارند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان راه اندازی مرکز نوآوری تعاون را یکی از اقدامات این استان در راستای توسعه تعاونی ها دانست و عنوان کرد: با اصلاح قوانین تعاونی ها می توانیم از بسیاری از بلاتکلیفی ها رها شویم لذا از مجلس شورای اسلامی درخواست دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اصلاح قوانین تعاونی ها

لزوم اصلاح قوانین تعاونی ها