مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 07:552021-01-07سياسي

ثروت کرمانشاه در واگذاری ها به غارت رفته است


رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خطاب به آیت الله رییسی، گفت: در بحث واگذاری ها، همچون پالایشگاه کرمانشاه سیلوی کرمانشاه و برخی سیلوهای دیگر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سیدجواد حسینی کیا امروز در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه، به نمایندگی از نمایندگان مجلس استان،ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و درگذشت آیت الله مصباح یزدی ، خطاب به آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه گفت: به استانی که بیش از 9 هزار و 800 شهید و بیش از 21 هزار و 500 جانباز تقدیم انقلاب کرده است خوش آمدید.

وی با بیان اینکه مجموعه دستگاه قضایی استان به ویژه رییس کل دادگستری، گام های خوبی در زندان زدایی و افزایش اعتماد به دستگاه قضایی برداشته اند از آنان تشکر کرد.

 رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به فرسودگی ابنیه و تجهیزات اداری دستگاه قضایی استان، خواستار توجه ویژه و در اختیار قرار گرفتن اعتبارات کافی در این زمینه، برای استان شد.

وی در ادامه خواهان اختصاص یک سهمیه جذب خاص برای استان در زمینه جذب قضات و پرسنل اداری و نیز حل مشکل جذب افرادی که در حوزه حل اختلاف در حال خدمت هستند، شد.

لزوم بازنگری در واگذاری های صورت گرفته در استان، موضوع دیگری بود که رییس مجمع نمایندگان استان به آن پرداخت و افزود: در این واگذاری ها، همچون پالایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثروت کرمانشاه در واگذاری ها به غارت رفته است

ثروت کرمانشاه در واگذاری ها به غارت رفته است