مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 08:102021-01-07سياسي

فرزند شهید فخریزاده: دیگر نباید در پایتخت کشورمان شهید ترور بدهیم


مسئولان و مقامات ذی ربط جریان شناسایی عاملان و آمران ترور شهید محسن فخری زاده را به شکل موشکافانه از 10 سال قبل از این عملیات تروریستی تا بعد از شهادت پدرم مورد بررسی دقیق قرار دهند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، فرزند شهید محسن فخری زاده گفت: پدرم در طول عمر خود با بندبند وجود یک پدر، همراه، دوست و رفیق بود، شخص برجسته و تأثیرگذاری در حوزه علم و فناوری بودند، دوری و فراغ از پدر بسیار بسیار سخت و طاقت فرساست.

حامد فخری زاده تصریح کرد: شاید اگر موضوع به شهادت، معرفت، مکتب اسلامی که شهدا زنده اند و  وجه الله  و  عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون اند نبود، تحمل این فراق و دوری از پدر دلسوز، مهربان، رفیق همیشگی را سخت می کرد.

وی با اشاره به ضرورت مجازات عاملان ترور شهید به آن اشاره شد، موضوع مجازات عاملان و آمران این جریان تروریستی بود، خواهش من از مسئولان و مقامات ذی ربط این است که برای شناسایی دقیق عاملان و آمران شهادت شهید محسن فخری زاده در ساحت های ترور پدرم خلاصه نشوند.

فخری زاده با تأکید بر اینکه مسئولان و مقامات ذی ربط جریان شناسایی عاملان و آمران ترور شهید محسن فخری زاده را به شکل موشکافانه از 10 سال قبل از این عملیات تروریستی تا بعد از شهادت پدرم مورد بررسی دقیق قرار دهند، اظهار داشت: ان شاءالله شاهد این نباشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزند شهید فخریزاده: دیگر نباید در پایتخت کشورمان شهید ترور بدهیم

فرزند شهید فخریزاده: دیگر نباید در پایتخت کشورمان شهید ترور بدهیم