مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 08:202021-01-07سياسي

غلامعلی رجایی: آیت الله هاشمی حلقه اتصال جریانات سیاسی بود


غلامعلی رجایی در مورد مرحوم آیت الله هاشمی گفت: او همواره تلاش داشت تا بر مسیر اعتدال قدم بردارد و همواره تلاش می کرد حلقه اتصالی برای جناح ها و تفکرات موجود در کشور باشد تا کشور بتواند در عین اختلاف نظر و سلیقه با کمترین اختلاف و تنش به مسیر خود ادامه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، مشاور مرحوم هاشمی رفسنجانی، گفت: حضور آقای هاشمی طی کمتر از شش دهه در سپهر سیاسی کشور حاوی نکات متعددی است که توجه به آن ها می تواند گره گشا باشد، یکی از مهمترینِ این ویژگی ها واقع گرایی ایشان بود.

غلامعلی رجایی مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی به مناسبت چهارمین سالگرد درگذشت وی، گفت: درباره آقای هاشمی می توان گفت که ایشان درمیان شخصیت های سیاسی چند دهه و یا حتی چند سده اخیر یک شخصیت ممتاز بود و حتی شاید بتوان گفت که بعد از صفویه ما یک شخصیت روحانی به جامعیت ایشان نداشته ایم.

به عنوان مثال علمای عصر صفویه که در حکومت حضور داشتند معمولا منصب اجرایی برعهده آن ها نبود و بیشتر در کار قضاوت فعال بودند اما آقای هاشمی جز منصب ریاست قوه قضاییه همه مناصب مختلف را در نظام جمهوری اسلامی اعم از ریاست مجلس، ریاست جمهوری، ریاست مجلس خبرگان، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، امامت جمعه و موارد دیگر برعهده گرفتند و به عبارتی می توان گفت که ایشان از این من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلامعلی رجایی: آیت الله هاشمی حلقه اتصال جریانات سیاسی بود

غلامعلی رجایی: آیت الله هاشمی حلقه اتصال جریانات سیاسی بود