مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 09:002021-01-07اقتصادي

مقاومت 20 درصد پزشکان اصفهانی برای نصب صندوق های مکانیزه فروش


مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: تا پایان سال 1400 تمام مشمولان موظف به نصب صندوق مکانیزه فروش هستند و این کار به دنبال شفاف سازی درآمدها و نظام مالیاتی کشور است.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: تا پایان سال 1400 تمام مشمولان موظف به نصب صندوق مکانیزه فروش هستند و این کار به دنبال شفاف سازی درآمدها و نظام مالیاتی کشور است.

بهروز مهدلو امروز (پنجشنبه-18 دی ماه) در ارتباط تلفنی مستقیم با سامانه 1526 در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص آخرین وضعیت مودیان مشمول نصب صندوق فروش (pos) مطابق با قانون پایانه فروشگاهی، اظهار کرد: اجرای این قانون سال گذشته ابتدا برای پزشکان الزام شد که در مطب های خود از صندوق مکانیزه فروشگاهی یا پوز استفاده کنند و سپس تا پایان سال 98 قرار شد، 50 شغل یا 15 صنف مشمول این قانون شوند.

وی افزود: متاسفانه با شیوع کرونا در کشور اجرای این قانون مقداری با تاخیر انجام شد و در نهایت با توجه به تصویب قانون سامانه صندوق فروشگاهی، این کار از حدود 2 ماه پیش آغاز شد و سازمان امور مالیاتی بعد از تصویب این قانون باید پس از 15 ماه آن را اجرایی کند.

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان تاکید کرد: اجرای این قانون از شرکت های بزرگ شروع و به تدریج به کف فعالیت ها و صنوف کوچک خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت 20 درصد پزشکان اصفهانی برای نصب صندوق های مکانیزه فروش

مقاومت 20 درصد پزشکان اصفهانی برای نصب صندوق های مکانیزه فروش