مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 09:002021-01-07سياسي

160 زندانی جرائم غیرعمد با اجرای طرح نذر رهایی در فارس آزاد شدند


فرمانده سپاه فجر فارس از جمع آوری 24 میلیارد تومان و آزادی بیش از160 زندانی جرائم غیر عمد در قالب طرح نذر رهایی به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در استان فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار بوعلی ظهر پنجشنبه در مراسم توزیع 7 هزار بسته معیشتی در استان فارس با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای دفاع مقدس، گفت: نوجوانان و جوانان مؤمن و انقلابی در لباس خادم الشهدا ادامه دهنده راه شهیدان هستند و امروز گوشه ای از جهاد ایشان در موضوع کمک مومنانه و یاری رسانی به محرومان در استان فارس را شاهد هستیم.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه متولی مراسم امروز کمیته خادم الشهدای استان فارس است، گفت: خادمین شهدا طی ماه های گذشته حضور چشمگیری در فعالیت های جهادی نظیر تولید ملزومات بهداشتی، ضد عفونی اماکن عمومی، تغسیل اموات، تهیه نیازمندی های خانواده های شهدا داشته اند و 82 گروه جهادی نیز با حضور خادمین شهدا سازماندهی شده اند.

سردار بوعلی با بیان اینکه امروز 1500 بسته معیشتی در شیراز و 5500 بسته در شهرستان ها توزیع می شود، گفت: علاوه بر اینها 595 عدد بسته بهداشتی و 10 عدد بخاری نیز از طرف خادمین شهدا به خانواده های محروم استان فارس اهدا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 زندانی جرائم غیرعمد با اجرای طرح نذر رهایی در فارس آزاد شدند

160 زندانی جرائم غیرعمد با اجرای طرح نذر رهایی در فارس آزاد شدند