مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 09:152021-01-07ورزشي

هیچ کجای دنیا لیگ هندبال به این شکل برگزار نمی شود


سرمربی تیم هندبال فراز بام خاییز دهدشت گفت: بازیکن هندبال باید 11 ماه درگیر مسابقات باشد، اما در ایران در 4 ماه کل لیگ به پایان می رسد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرمربی تیم هندبال فراز بام خاییز دهدشت گفت: بازیکن هندبال باید 11 ماه درگیر مسابقات باشد، اما در ایران در 4 ماه کل لیگ به پایان می رسد.

مجید پارسایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درخصوص پیروزی تیم فراز بام خاییز دهدشت برابر تیم پرواز هوانیروز اصفهان در نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر هندبال، اظهار کرد: دور برگشت مرحله گروهی آغاز شده و مطمئنا استرس بازیکنان و تیم ها برای کسب مجوز صعود به دور حذفی بر کیفیت بازی ها تاثیر گذاشته و همین ترس از عدم صعود به دور نهایی باعث افت کیفیت فنی دیدارهای لیگ هندبال شده است.

وی افزود: ما هم از این قاعده مستثنا نیستیم و همانگونه که مشاهده کردید در نیمه اول بازی با تیم هوانیروز، همین استرس باعث شد بازی پراشتباه و نزدیکی را انجام دهیم، اما هرچه از زمان بازی گذشت توانستیم بر بازی مسلط شویم و در نهایت با 10 امتیاز اختلاف به پیروزی رسیدیم.

پارسایی درمورد شرایط داوری مسابقات در لیگ هندبال و اینکه گفته می شود داوری هندبال در ایران همپای رشد فنی بازیکنان و مربیان این رشته، پیشرفت نکرده است، گفت: چون مسابقات لیگ در شرایط ویژه و حساس کرونایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کجای دنیا لیگ هندبال به این شکل برگزار نمی شود

هیچ کجای دنیا لیگ هندبال به این شکل برگزار نمی شود