مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 09:252021-01-07سياسي

نگاه به حوزه زنان نباید سیاسی باشد


نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات اساسی ما در استان قزوین، نگاه سیاسی به حوزه مدیریت زنان و خانواده است، این نگاه سیاسی سبب می شود که از تمام ظرفیت نخبگان استان استفاده نشود و برنامه ریزی صحیحی در این حوزه اتفاق نیفتد.

- ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات اساسی ما در استان قزوین، نگاه سیاسی به حوزه مدیریت زنان و خانواده است، این نگاه سیاسی سبب می شود که از تمام ظرفیت نخبگان استان استفاده نشود و برنامه ریزی صحیحی در این حوزه اتفاق نیفتد.

دکتر فاطمه محمدبیگی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین که امروز 18 دی در سالن استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: امروز گزارش های خوبی در حوزه زن و خانواده ارائه شد که نشان می دهد فعالیت های خوبی در حوزه زن و خانواده در استان قزوین انجام شده است اما عمده فعالیت ها در حوزه رفع مشکلات معیشتی، توانمندسازی، اشتغال زایی، کنشگری فعال زنان در اجتماع، مدیریت بانوان و ارتقا مهارت های اجتماعی بود.

وی افزود: همه این ها خوب و ضروری است اما برنامه ریزی برای حوزه زن و خانواده باید چند وجهی باشد و همه امور در نظر گرفته شود، استحکام خانواده به عنوان سلول اصلی و کنشگر جامعه برای ما اهمیت زیادی دارد و باید موردتوجه قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه به حوزه زنان نباید سیاسی باشد

نگاه به حوزه زنان نباید سیاسی باشد