مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 09:252021-01-07سياسي

پیام 2 زبانه بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج به عاملان 2 ترور+ متن زبان انگلیسی


حوزه شهید میثمی دانشگاه یاسوج با همکاری هسته مقاومت بین الملل بسیج دانشجویی استان با پیامی از جانب جوانان انقلابی به سران و عاملان ترور شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید محسن فخری زاده به دو زبان انگلیسی و فارسی هشدار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج حوزه شهید میثمی دانشگاه یاسوج با همکاری هسته مقاومت بین الملل بسیج دانشجویی استان با پیامی از جانب جوانان انقلابی به سران و عاملان ترور شهید حاج به دو زبان انگلیسی و فارسی هشدار دادند.

*پیام جوانان انقلابی به عاملان و آمران ترور شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید محسن فخری زاده* همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند دشمنان با ترور شخصیت های بزرگ ما اسلام ما را تایید می کنند و بر حق بودن ایران تاکید می کنند، ما جوانان انقلابی به صهیون ها، مستکبرین غربی و دست نشاندگان داخلی آنان که حامیان دروغین حقوق بشر و دموکراسی هستند تذکر می دهیم که با ترور بزدلانه شخصیت های برجسته ای چون سردار قاسم سلیمانی و دکتر محسن فخری زاده هیچگاه نمی توانند ایران را از رسیدن به قله های پیشرفت و آزادگی بازدارند.

در این پیام آمده است: کار و راه آن ها بسته و متوقف نخواهد شد و انتقام سخت دو شهید عزیزمان را میگیریم اما زمان و مکان آن را خودمان تعیین می کنیم و خوابتان را بیش از پیش آشفته خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام 2 زبانه بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج به عاملان 2 ترور+ متن زبان انگلیسی

پیام 2 زبانه بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج به عاملان 2 ترور+ متن زبان انگلیسی