مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 09:352021-01-07اقتصادي

احداث 20 واحد تولیدی اقتصادی طی سال جاری در استان مرکزی


20 واحد تولیدی اقتصادی در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی طی سال جاری در استان مرکزی احداث خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، سید علی آقازاده ظهر پنجشنبه در نشست ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: اجرای این طرح های اقتصادی در روند ایجاد اشتغال و بهبود فضای اقتصادی و کاهش بیکاری می تواند مؤثر واقع شود.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود در سایه تلاش مضاعف، صنعتگران و فعالان اقتصادی، پیشرفته طرح های اقتصادی مقاومتی استان مرکزی تا پایان سال جاری کامل شود و موفقیت صد درصد در این حوزه حاصل شود، افزود: استان مرکزی، در سال جاری به عنوان یکی از کانون های موفق در سرمایه گذاری و جهش تولید و رونق اقتصادی در کشور معرفی شده است و این جای تقدیر و قدردانی از همه دستگاه های اجرایی و خدمت رسان که به نوعی در این مسیر همراه بودند را دارد.

وی خاطرنشان کرد: در 9 ماه سال جاری بیش از 120 میلیون دلار صادرات از این استان به 90 کشور هدف صادر شده است و پیش بینی می شود که تا پایان سال و فرصت باقیمانده سال جاری میزان صادرات استان به بیش از 900 میلیون دلار افزایش پیدا کند.

آقازاده با بیان اینکه، از فعالیت قطب صنعتی اراک 4 دهه می گذرد و یکی از مناطق موفق بخش خصوصی به شمار می رود، افزود: مهمترین مشکل در این بخش انتقال اسناد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 20 واحد تولیدی اقتصادی طی سال جاری در استان مرکزی

احداث 20 واحد تولیدی اقتصادی طی سال جاری در استان مرکزی