مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 09:502021-01-07اقتصادي

اقدام عجیب گمرک؛ ضمانت نامه های «بوش»تمدید شد!


با وجود صدور رای و اعلام دیوان عدالت اداری به گمرک ایران مبنی بر توقف موقت اقدام در رابطه با ضبط یا متروکه شدن کالاهای شرکت بوش و در حالی که واردات این کالا ممنوع است، - با وجود صدور رای و اعلام دیوان عدالت اداری به گمرک ایران مبنی بر توقف موقت اقدام در رابطه با ضبط یا متروکه شدن کالاهای شرکت بوش و در حالی که واردات این کالا ممنوع است، گمرک نسبت به تمدید زمان ضمانت نامه این شرکت اقدام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از توقف ترخیص کالاهای شرکت کاسپین کالا دریا (صاحب کانتینرهای بوش) این شرکت علیه گمرک ایران به دیوان عدالت اداری شکایت و درخواست کرده به منظور جلوگیری از خسارت های وارده از اجرای اقدامات ضبط و متروکه شدن جلوگیری و موضوع مورد بررسی قرار گیرد .

بر این اساس، دیوان عدالت اداری نیز در اول دی ماه با صدور قرار قبول دستور موقت به گمرک اعلام می کند با توجه به این که ضبط و متروکه کردن کالا، قبل از طرح موضوع در کمیسیون حل اختلاف موجب خسارت می شود، با احراز فوریت و ضرورت امر دستور موقت مبنی بر توقف عملیات اجرایی و جلوگیری از متروکه شدن کالا تا تعیین تکلیف قطعی شکایت صادر و اعلام شود.

اما در حالی این تصمیم در اول دی ماه سال جاری به گمرک ابلاغ شده که بررسی های ایسنا نشان می دهد در این فاصله گمرک ایران، بطور مستقیم نسبت به تمدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام عجیب گمرک؛ ضمانت نامه های «بوش»تمدید شد!

اقدام عجیب گمرک؛ ضمانت نامه های «بوش»تمدید شد!