مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 10:002021-01-07اقتصادي

نادران: معیشت و امنیت جامعه خط قرمز ما است


رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 گفت: ما از بازو های کارشناسی مجلس مانند مرکز پژوهش ها و دیوان محاسبات و مراکز تصمیم گیری خارج از قاعده دولت حداکثر استفاده را می بریم و به مردم می گوییم که در جلسات خود صمیمانه ترین مناسبات و تفاهم را با نمایندگان دولت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا، الیاس نادران رییس کمیسیون تلفیق بودجه 1400 در نشست خبری که امروز در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار کرد: بخش قابل توجهی از بخش درآمدی در کمیسیون تلفیق بودجه بررسی شده و ما تلاش کردیم حتی الامکان از نظرات کارشناسی استفاده شود.

ما دچار دوگانگی در حوزه مدیریت اجرایی کشور هستیم و مسئولان دولت در سطح وزرا و معاونین رییس جمهور از ما درخواست دارند که تصمیم شجاعانه ای درباره نرخ ارز گرفته و اجازه داده شود که رانت خواری به حداقل برسد و منافع حاصل از یکسان سازی نرخ ارز به جیب مردم برود.

نادران گفت: اگر دولت در این سطح امنیتی مدیران خود را اداره نمی کرد آن ها نظرات کارشناسی خود درباره رانت نرخ ارز را مطرح نمی کردند، برآورد های اولیه این بود که لایحه بودجه قابل دفاع نیست و در جمع های کارشناسانه نمی توانستیم از لایحه بودجه تقدیمی دولت دفاع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادران: معیشت و امنیت جامعه خط قرمز ما است

نادران: معیشت و امنیت جامعه خط قرمز ما است