مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 10:052021-01-07اقتصادي

توسعه فرهنگ بیمه دغدغه عمومی را کاهش می دهد


توسعه فرهنگ بیمه نه تنها باعث افزایش امنیت عمومی است بلکه دغدغه مردم را نیز کاهش می دهد.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: توسعه فرهنگ بیمه نه تنها باعث افزایش امنیت عمومی است بلکه دغدغه مردم را نیز کاهش می دهد.

مسعود امامی یگانه 18 دی ماه در مراسم افتتاح ساختمان جدید بیمه سرمد در اردبیل اظهار کرد: تلاشگران صنعت بیمه همتی راستین در توسعه فرهنگ بیمه و همگانی کردن این موضوع دارند که جا دارد از تلاش ها و زحمات فعالان این حوزه در این شرایط سخت اقتصادی قدردانی کنیم.

وی تصریح کرد: در حالی که دولت با شرایط سخت اقتصادی و تحریم ها روبه روست، قادر به تأمین اعتبار مورد نیاز برای جبران خسارت حوادث غیرمترقبه نظیر سیل، زلزله و آتش سوزی نیست و بهتر است جبران این خسارت از طریق شرکت های بیمه و همراهی مردم انجام شود.

فرماندار اردبیل گفت: دولت در وقوع این حوادث تنها قادر است به صورت محدود کمک ها و تسهیلات خود را ارائه کند در حالی که پوشش بیمه ای می تواند ریسک خطرات و آسیب ها را کاهش و به نوعی امنیت خاطر مردم و عموم جامعه را به وجود آورد.

امامی یگانه افزود: دولت در بروز حوادث غیرمترقبه به ویژه زلزله و یا سیل قادر است پنج تا 10 میلیون تومان بلاعوض و تا 50 میلیون تومان تسهیلات پرداخت کند که گاه این میزان جوابگوی خسارت وارد شده نبوده و برای جبران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فرهنگ بیمه دغدغه عمومی را کاهش می دهد

توسعه فرهنگ بیمه دغدغه عمومی را کاهش می دهد