مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 10:152021-01-07سياسي

نشان درجه یک «نصر» به خانواده شهید فخری زاده اهدا شد


در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاع، نشان درجه یک «نصر» با امضای فرمانده معظم کل قوا به خانواده شهید فخری زاده اهدا شد.

- در گرامیداشت چهلمین روز شهادت فخری زاده و با حضور جمعی از فرماندهان نظامی نشان درجه یک نصر به خانواده شهید فخری زاده اهدا شد در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاع، نشان درجه یک نصر با امضای فرمانده معظم کل قوا به خانواده شهید فخری زاده اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این لوح آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم نصر من الله و فتح قریب سوره صف آیه 13 خانواده معزز شهید دکتر محسن فخری زاده سلام علیکم؛ به پاس فداکاری و مجاهدت شهید بزرگوار و دانشمند کم نظیر، دکتر محسن فخری زاده که در جهت پیشرفت علم و فن آوری به ویژه هسته ای و لیزری و تربیت شاگردان بسیاری د رعرصه صنعت دفاعی کشور و نیرهای مسلح داشته اند، یک قطعه نشان نصر درگه یک نیروهای مسلح که نشانه ی سرافرازی و افتخار همیشگی او است، اهدا می گردد.

امید است در سایه عنایات الهی، اهداف و نیت خالص و عملکرد آن شهید برای تربیت شدگان، الگوی حرکت جهادی در عرصه علم و فن آوری و برای آن خانواده معزز در پیمودن راه شهید همواره مشعلی فروزان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان درجه یک «نصر» به خانواده شهید فخری زاده اهدا شد

نشان درجه یک «نصر» به خانواده شهید فخری زاده اهدا شد