مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 10:252021-01-07سياسي

نگاه ها در حوزه آسیب های اجتماعی زنان در قزوین سیاسی است


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه ها در حوزه مدیریت زنان و آسیب های اجتماعی در استان قزوین اغلب سیاسی است و از تمام ظرفیت نخبگانی استان استفاده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر فاطمه محمدبیگی پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین که در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: اگر از دیدگاه رهبر انقلاب به موضوع زن و خانواده نگاه کنیم، خانواده محور قانون گذاری، پیشرفت و محور همه فعالیت ها محسوب می شود.

وی افزود: فعالیت های بسیار زیادی در حوزه زن و خانواده در استان قزوین انجام شده که اگر بخواهیم جمع بندی کنیم عمده فعالیت ها در حوزه رفع مشکلات معیشتی، توانمندسازی اقتصادی، اشتغال زایی و کنش گری فعال زنان در اجتماع و همینطور مدیریت و فعالیت های اجتماعی بانوان بود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه این مسائل لازم و ضروری است، ادامه داد: اما آنچه باید مورد توجه قرار بگیرد این است که برنامه ریزی در حوزه زنان و خانواده باید چند وجهی باشد و برای همه ابعاد باید در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: بحث استحکام خانواده به عنوان سلول اصلی و کنشگر جامعه بسیار برای ما مهم است و علاوه بر مسائل یاد شده اولویت های بسیار ویژه ای را در مسائل مهمی همچون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ها در حوزه آسیب های اجتماعی زنان در قزوین سیاسی است

نگاه ها در حوزه آسیب های اجتماعی زنان در قزوین سیاسی است