مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 10:452021-01-07سياسي

روایت محسن رضایی از همسفری با شهید شیخ الاسلام و زیارت مرقد امام علی(ع)


سال 87 با هاشمی رفسنجانی و جمعی از اعضای مجمع بنا به دعوت آقای طالبانی به عراق رفتیم و یک فرصتی شد در شهر نجف اشرف همراه آقای سیف اللهی و شیخ الاسلام به زیارت حضرت امیر رفتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سرلشگر محسن رضایی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: مسئولیت ها امانت الهی است که خداوند به نیروهای انقلابی داده و حفظ امانت هم سخت و سنگین است.

وی افزود: کردستان سرزمین بسیار خوبی است در زمان صفویه، کردستان عراق و کردستان ترکیه نیز بخشی از ایران بود و هنوز هم مراسماتی مثل نوروز و مراسمات ایرانی را در اربیل و کردستان ترکیه برگزار می کنند.

رضایی اذعان کرد: مذهب مردم در این استان شافعی است که شهید سیدمحمد شیخ الاسلام عزیز ـ نماینده فقید مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ـ نماد این مذهب تقریبی است.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: مرحوم شیخ الاسلام عشق عجیبی به اهل بیت داشت.

وی با ذکر خاطره ای از همراهی ماموستا شیخ الاسلام در سفر به عراق، یادآوری کرد: سال 87 با هاشمی رفسنجانی و جمعی از اعضای مجمع بنا به دعوت آقای طالبانی به عراق رفتیم و یک فرصتی شد در شهر نجف اشرف همراه آقای سیف اللهی و شیخ الاسلام به زیارت حضرت امیر رفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت محسن رضایی از همسفری با شهید شیخ الاسلام و زیارت مرقد امام علی(ع)

روایت محسن رضایی از همسفری با شهید شیخ الاسلام و زیارت مرقد امام علی(ع)