مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 11:152021-01-07اجتماعي

تعیین تکلیف پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه با جدیت پیگیری می شود


معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی سریع تر باید برای تعیین و تکلیف محل دفن پسماندهای بیمارستانی اقدام کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آذر ولی زاده امروز در جمع اصحاب رسانه از جدیت پیگیری مدیریت پسماندهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: سازمان حفاظت محیط در این خصوص ناظر آلی محسوب می شود.

وی ادامه داد: طبق قانون پسماند، کسانی که تولید کننده هستند در زمینه جمع آوری، حمل و دفن؛ مدیریت با آن ها است و سازمان حفاظت محیط در این رابطه صرفا کار نظارتی را برعهده دارد.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: پیگیری های لازم در خصوص محل دفن پسماندهای بیمارستانی شهر کرمانشاه به جد در دستور کار این این اداره کل قرار گرفته است.

وی با اشاره به برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت سازمان در این راستا، افزود: در برنامه کوتاه مدت یکی از شرکت ها که در حال حاضر متولی دفن پسماندهای دانشگاه است باید زمین های اطراف را خریداری و محل را از نظر مساحتی بیشتر و ساماندهی کند.

ولی زاده ادامه داد: در برنامه بلند مدت، دانشگاه علوم پزشکی یا باید از شهرداری کمک بگیرد و یا خود دست به برای زمینی که قبلا برای استقرار محل جدید دفن پسماندهای بیمارستانی که جزء


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه با جدیت پیگیری می شود

تعیین تکلیف پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه با جدیت پیگیری می شود