مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 11:152021-01-07سياسي

ارائه پیشنهادات بودجه ای مسئولان خراسان جنوبی به مجلس


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: پیشنهاد تمام دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی در خصوص لایحه بودجه 1400 را اخذ و به مجلس ارائه کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین خسروی اسفزار پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار با پرسنل جمعیت هلال احمر استان خواستار هم افزایی دستگاه ها حول یک محور واحد شد و افزود: اگر هم افزایی مطلوبی بین دستگاه ها باشد خدمات هم کامل و جامع تر خواهد بود.

وی همچنین خواستار پرهیز از تنش های سیاسی شد و بیان کرد: برخی به دنبال ایجاد تفرقه هستند بنابراین نباید در انجام برنامه ها بستر را برای سودجویان فراهم کنیم.

خسروی اسفزار با بیان اینکه نباید منافع عمومی فدای منافع شخصی شود، اظهار کرد: بنا به روایتی، بدترین انسان ها افرادی هستند که دین شان را به دنیای دیگران می دهند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه بودجه 1400 بیان کرد: در کنار منابع محدود کشور، تحریم ها و سوء مدیریت ها، هشت هزار پیشنهاد بودجه آمده است.

وی بیان کرد: پیشنهاد تمام دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی در خصوص لایحه بودجه 1400 اخذ و به مجلس ارائه کردیم.

خسروی اسفزار با بیان اینکه برخی از مشکلات بیرجند 40 ساله بوده که به دنبال رفع آنها هستیم و این امر رسالت ما را سنگین تر می کند، گفت: اگر مشکل یا معضلی از چشم نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه پیشنهادات بودجه ای مسئولان خراسان جنوبی به مجلس

ارائه پیشنهادات بودجه ای مسئولان خراسان جنوبی به مجلس