مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 11:252021-01-07سياسي

راه مقابله با تفکر لیبران، به کار بردن سبک زندگی اسلامی است


رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان گفت: آیت الله مصباح یزدی خط مقدم مقابله با تفکر لیبرال بود و در تمامی فراز و نشیب های انقلاب به مانند یک سردار از علمدار انقلاب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس به نقل از بجنورد، حجت الاسلام مجتبی مهدی ارفع ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ارتحال آیت الله مصباح یزدی که در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد با اشاره به اینکه تفکر لیبرال، تفکری است که برای تمام زندگی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مردم برنامه دارد و در آن رخنه کرده است، اظهار کرد: راه مقابله و جلوگیری نفوذ بیشتر این تفکر را مقام معظم رهبری در سفرشان به استان بیان کردند که آن سبک زندگی اسلامی است.

وی افزود: فقها مرزبانان اعتقادی جامعه هستند که علاوه برا این که اندیشه های دینی را تولید و اشاعه می کنند، از انحرافات دینی نیز جلوگیری می کنند.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان تصریح کرد:  آیت الله مصباح یزدی به مانند عمار انقلاب بود و در تمامی فراز و نشیب های انقلاب که یکی از آن فراز و نشیب ها فتنه 88 بود، به مانند یک سردار از علمدار انقلاب، دفاع کرد.

وی افزود: آیت الله مصباح یزدی در فقه، تفسیر و عرفان عالمی برجسته بود که علامه طباطبایی قبل از انتشار تفسیر المیزان از این عالم عالقدر خواست تا تفسیر کتابش را بررسی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه مقابله با تفکر لیبران، به کار بردن سبک زندگی اسلامی است

راه مقابله با تفکر لیبران، به کار بردن سبک زندگی اسلامی است