مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 11:402021-01-07ورزشي

در جلسه رییس فدراسیون دوومیدانی ایران و سباستین کو چه گذشت؟


رییس فدراسیون دوومیدانی ایران و فدراسیون جهانی دوومیدانی به صورت مجازی جلسه ای را برگزار و در مورد مسائل مختلف این رشته بحث و گفت وگو کردند.

- رییس فدراسیون دوومیدانی ایران و فدراسیون جهانی دوومیدانی به صورت مجازی جلسه ای را برگزار و در مورد مسائل مختلف این رشته بحث و گفت وگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هاشم صیامی، رییس فدراسیون دوومیدانی ایران و سباستین کو، رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی به صورت مجازی گفت وگو کردند و پیرامون مسائل مختلف در این رشته به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دوومیدانی می تواند ورزش اول ایران باشد سباستین کو با بیان اینکه تنها جنبه مثبتی شیوع ویروس کرونا برگزاری جلسات آنلاین و نزدیک تر شدن افراد و جوامع به یکدیگر است، با تمام افردای که به خاطر کرونا در ایران دچار ضرر و زیان جانی و مالی شدند، همدردی کرد و گفت: می دانم که متاسفانه ایران از جمله کشورهایی است که روزهای سختی را در مقابله با این ویروس پشت سر گذاشته و ماه های پیش رو نیز برای همه ما بسیار چالش برانگیز خواهد بود.

رییس فدراسیون جهانی ضمن استقبال از طرح استعدایابی ایران و تبریک برای ایجاد طرح استعداد یابی بر اساس طرح استراتژیک جهانی، افزود: تربیت نسل جدیدی که بتوانند در دوومیدانی بدرخشند از اولویت های ماست و برنامه استراتژیک ما نیز به همین منظور ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه رییس فدراسیون دوومیدانی ایران و سباستین کو چه گذشت؟

در جلسه رییس فدراسیون دوومیدانی ایران و سباستین کو چه گذشت؟