مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 11:452021-01-07سياسي

عدالت در توزیع آب از خواسته های اصلی مردم چهارمحال و بختیاری است


نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عدالت در توزیع آب یکی از خواسته های اصلی مردم چهارمحال و بختیاری است، گفت: مطالبات مردم به گوش دو رییس جمهور و پنج وزیر نیرو رسیده است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عدالت در توزیع آب یکی از خواسته های اصلی مردم چهارمحال و بختیاری است، گفت: مطالبات مردم به گوش دو رییس جمهور و پنج وزیر نیرو رسیده است، سفر رییس مجلس و بررسی مشکلات از نزدیک ستودنی است اما باید کاربردی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین امیرقلی جعفری 18 دی ماه در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی رییس مجلس شورای اسلامی از چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 95 درصد دشت های چهارمحال و بختیاری ممنوعه و ممنوعه بحرانی است، اظهار کرد: زیرا 90 درصد آب شرب، 90 درصد آب صنعت و 70 درصد آب کشاورزی استان از طریق منابع زیرزمینی تامین می شود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعداد زیادی از روستاهای چهارمحال و بختیاری با تانکر آبرسانی می شود، عنوان کرد: در برخی شهرها با قطعی آب 14 ساعته مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه نیمی از مردم چهارمحال و بختیاری با مشکل تامین آب شرب مواجه هستند، بیان کرد: آب که یک فرصت بزرگ برای این استان بود امروز به یک تهدید تبدیل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت در توزیع آب از خواسته های اصلی مردم چهارمحال و بختیاری است

عدالت در توزیع آب از خواسته های اصلی مردم چهارمحال و بختیاری است