مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 12:152021-01-07سياسي

سردار سلیمانی خروجی انقلاب است/نگاه سلیقه ای وخط کشی نداشته باشیم


قائم مقام معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران با بیان اینکه سردار سلیمانی خروجی انقلاب است، گفت: همه ما بچه های انقلاب هستیم و کسی حق ندارد بین مردم خط کشی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی رجبی بعدازظهر پنجشنبه در آیین بزرگداشت سردار دل ها در گرگان اظهار کرد: خون شهدا با اهل بیت (ع) پیوند خورده و همه ما بچه های انقلاب هستیم و کسی حق ندارد بین مردم خط کشی کند.

وی با اشاره به شخصیت سردار سلیمانی افزود: هیچ چیز سردار را دچار اضطراب و ارعاب نمی کرد و همواره به دنبال راه حل مسائل بود.

رجبی بیان کرد: ما به عنوان رهروان سردار سلیمانی آنچه را از مکتب وی یاد گرفته ایم باید به کار ببندیم و آن این است که نگاه سلیقه ای و جناحی ما را دچار خستگی، بی حالی و خط کشی بین مردم نکند.

وی با بیان اینکه انقلاب و ولی فقیه اصل است، اضافه کرد: باید با تمام وجود همت و تلاش شود تا همه را در چارچوب انقلاب اسلامی نگاه کنیم.

قائم مقام معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود ارکان اقتدار ملی را در زمینه اقتصادی، دفاعی و فرهنگی برشمردند و هر سه برای اقتدار لازم است.

رجبی بیان کرد: هر چند که در برخی از زمینه ها دچار اشکالاتی هستیم، اما دچار اقتدار فرهنگی بوده و شاهد ما برای قدرت فرهنگی این است که استکبار با همه زر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی خروجی انقلاب است/نگاه سلیقه ای وخط کشی نداشته باشیم

سردار سلیمانی خروجی انقلاب است/نگاه سلیقه ای وخط کشی نداشته باشیم