مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 13:002021-01-07سياسي

گامی بلند در توسعه استانداردسازی استان یزد


مدیر کل اداره استاندارد استان یزد انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان را گامی بلند در توسعه استانداردسازی در دیار قنات و قنوت و قناعت خواند.

- ایسنا/یزد مدیر کل اداره استاندارد استان یزد انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان را گامی بلند در توسعه استانداردسازی در دیار قنات و قنوت و قناعت خواند.

محمد رضا زارع بنادکوکی در مراسم انعقاد تفاهم نامه اداره کل استاندارد استان با دانشگاه اردکان که در چهار ماده و 30 بند منعقد شد، گفت: قانون جامع تقویت و توسعه نظام استاندارد، چهار وظیفه کلی استانداردسازی، اوزان و مقیاس ها، تایید صلاحیت و ارزیابی انطباق را برای ما مشخص کرده است که انعقادتفاهم نامه با دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی، دوایر و شرکت های دولتی، بنگاه های اقتصادی و همچنین سازمان های مردم نهاد، سبب تقویت توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد و استاندارد سازی در جامعه می شود.

وی افزود: توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه از جمله دیگر وظایف سازمان ملی استاندارد است که در سال های اخیر بیش از گذشته در کانون توجه مسئولین قرار گرفته است و بر این اساس تمامی دانشجویان رشته های مختلف به ویژه گروه فنی و مهندسی می توانند با حضور در اداره کل استاندارد استان یزد و واحدهای تولیدی تحت پوشش اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گامی بلند در توسعه استانداردسازی استان یزد

گامی بلند در توسعه استانداردسازی استان یزد