مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 13:152021-01-07سياسي

جهاد آموزشی توسط بسیج فرهنگیان ادامه دارد


رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: در راستای آموزش برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل جهاد آموزشی توسط بسیج فرهنگیان راه اندازی شد که هم اکنون نیز ادامه دارد و خوشبختانه عملکرد موفقی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار عباس مطهری ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه روح الله اظهار کرد: از اسفند 98 تا مهر 99 عمده فعالیت بسیج فرهنگیان مشابه سایر اقشار تخصصی بسیج در راستای کاهش آسیب های بیماری کرونا است که در برخی از نقاط کشور جهاد آموزشی شکل گرفته و خوشبختانه مورد استقبال معلمان و خصوصا جوانان قرار گرفته و موجب خیرات زیادی شده است.

وی افزود: از ابتدای مهرماه که مدارس در سطح کشور بازگشایی شد با توجه به رصدی که از وضعیت داشتیم به این نتیجه رسیدیم که 3 فعالیت مهم و تخصصی در ذیل کمک مومنانه و سایر اقدامات باید اتفاق بیفتد که اولین فعالیت مهم تقدیر از زحمات دلسوزانه معلمان در طی این دوران است که با توجه به آموزش مجازی بسیاری از معلمان بیش از گذشته برای کار آموزش وقت می گذارند که در این مسیر به آنها آسیب هایی وارد شده است.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور ادامه داد: در این راستا مجاهدت های خاموش معلمان که به عنوان مدافعان عرصه تعلیم و تربیت هستند انجام شد که با یک اقدام جهادی تقدیر عمومی از جامعه معلمان را در دستور کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد آموزشی توسط بسیج فرهنگیان ادامه دارد

جهاد آموزشی توسط بسیج فرهنگیان ادامه دارد