مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 13:552021-01-07سياسي

زمان رسیدگی به پرونده های قضایی در کرمانشاه کاهش یافته است


زمان رسیدگی به پرونده های قضایی در کرمانشاه کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز توسلی زاده بعد از ظهر امروز در دیدار رییس قوه قضاییه با قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان کرمانشاه با اشاره به 26 سازش در پرونده های قتل در 15 ماه گذشته اشاره و اظهار کرد: صلح سازش در دستور کار مجموعه قضایی قرار گرفته و به نتایج خوبی در این زمینه دست یافته ایم.

وی با اشاره به کاهش پرونده های ورودی به محاکم قضایی، افزود: در همین راستا زمان رسیدگی به پرونده ها نیز کاهش یافته که این مساله نیز از دیگر اولویت های دستگاه قضایی استان بوده است.

رییس کل دادگستری کرمانشاه تصریح کرد: با ساماندهی مشاورین املاک که بیشترین اختلافات حقوقی در آنها رخ می داد پرونده های حقوقی را کاهش داده ایم و اعتقاد داریم در صورتی که قراردادها در مشاورین املاک به درستی تنظیم شود، شاهد خیلی از مشکلات و مسائل حقوقی نخواهیم بود.

وی پیگیری پرونده های کثیرالشاکی را از دیگر اولویت های دستگاه قضایی استان برشمرد و گفت: 207 پرونده کثیر الشاکی را شناسایی کرده و پیگیریم این پرونده ها را زودتر به نتیجه برسانیم.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به نامگذاری سال 99 به سال جهش تولید، خاطر نشان کرد: در همین راستا حمایت از تولید را از دیگر اولویت های دستگاه قضایی استان قرار داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان رسیدگی به پرونده های قضایی در کرمانشاه کاهش یافته است

زمان رسیدگی به پرونده های قضایی در کرمانشاه کاهش یافته است