مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 13:552021-01-07سياسي

دولت آینده ما باید دولت کار و جهاد باشد


معاون امور استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دولت آینده ما باید دولت کار و جهاد باشد و هیچ دغدغه دیگری نداشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نورالدین قدیمی امروز پنج شنبه در نشست با تعدادی از خبرگزاری ها در سخنانی با اشاره به 2 انتخابات پیش روی (ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا) در سال 1400، اظهار کرد: هر دو این انتخابات خیلی مهم هستند.

کشور ما امروز با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده است وی با بیان اینکه برای انتخابات ریاست جمهوری ما یک ساختار و سازمانی را پیش بینی کرده ایم، عنوان کرد: تلاش می کنیم که به گزینه واحد برسیم، دوستانی که الان در جریان انقلابی فعالیت می کنند برنامه ها و کارهایشان را رصد می کنیم، اطلاعات را جمع آوری می کنیم.

معاون امور استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: ابتدا بررسی می کنیم که چند نفر از نیروهای انقلابی قصد ورود به صحنه انتخابات را دارند، سپس یک کمیته تشکیل می شود، تلاش می کنیم که همه برنامه ها گرفته شود و متقاعد شوند که جریان انقلابی با یک یا نهایتاً دو گزینه با توجه به شرایط، ورود پیدا کند و بتواند رییس جمهور خدمتگذار و مقتدری را به مردم معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آینده ما باید دولت کار و جهاد باشد

دولت آینده ما باید دولت کار و جهاد باشد