مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 14:052021-01-07اقتصادي

همه چیز درباره قیمت گذاری فولاد


معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مبنای قیمت گذاری فولاد را قیمت کدال شرکت های بورسی اعلام و تاکید کرد که هدف، ایجاد قیمت پایه منصفانه و جدا از موضوعات صادرات است تا موجب رقابت شود و فولاد با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قیمت گذاری فولاد از جمله موضوعات داغ این روزهاست که از جانب مسئولان، تولیدکنندگان فولاد و فعالان این حوزه بسیار مورد بحث قرار می گیرد.

روز سه شنبه هفته جاری بود که وزیر صنعت، معدن و تجارت قیمت پایه شمش فولادی در بورس کالا را بر اساس 70 درصد قیمت CIS اعلام و بر ضرورت اجرای کامل شیوه نامه عرضه محصولات فولادی در بورس کالا تاکید کرد.

پیش و پس از قیمت گذاری جدید پایه فولاد، بحث پیراون این موضوع بسیار بوده است.

در حالی که پیش از این تصمیم گیری وزیر صمت، تولیدکنندگان فولاد کشور و فعالان این حوزه معتقد بودند که مصرف کننده نهایی هیچ نفعی از کاهش قیمت شمش فولاد نخواهد برد و این ارزانی، قبل از رسیدن به مردم گم می شود.

پس از آن نیز دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد، اجرایی شدن شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای محصولات فولادی را مهمتر از ضرایب قیمت پایه خواند و اعلام کرد که مطابق شیوه نامه ستاد اقتصادی دولت، این ضریب 80 درصد قیمت جهانی تعریف شده بودکه فولادسازان هم در حال اجرای آن بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره قیمت گذاری فولاد

همه چیز درباره قیمت گذاری فولاد