مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 14:052021-01-07سياسي

متصدی یک واحد صنفی در شهریار به 3 سال حبس محکوم شد


یک واحد صنفی متخلف به دلیل عرضه فراورده های خام دامی غیربهداشتی و فاسد و نگهداری آلایش غیرخوراکی به دلیل فک پلمب غیرقانونی به مراجع قضایی معرفی و به 3 سال حبس محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، یک واحد صنفی عرضه کننده متخلف که اقدام به عرضه فرآورد های غیربهداشتی، فاسد و آلایش غیرخوراکی کرده بود توسط کارشناسان بخش نظارت بر بهداشت اداره دامپزشکی شناسایی و به دلیل تخلفات مختلف این واحد و عدم تمکین به دستورالعمل های بهداشتی سازمان متبوع به مراجع قضایی معرفی و با دستور مستقیم دادستان شهریار اقدام به پلمب واحد صورت گرفت.

  متصدی واحد پس از پلمب به صورت غیرمجاز و غیرقانونی و برخلاف ماده 27 قانون نظام صنفی و ماده 543 قانون مجازات اسلامی، فک پلمب کرد و با توجه به حساسیت موضوع پرونده ای مجدد نسبت به متخلف در مراجع قضایی تشکیل شد و پس از طی مراحل قانونی نسبت به پلمب مجدد از طریق اماکن اقدام شد.

  دکتر محمدوحید تاویلی رییس اداره دامپزشکی شهریار اظهار کرد: با پیگیری های واحد حقوقی اداره تشکیل جلسات رسیدگی در شعبات مختلف دادسرای عمومی و انقلاب و دادگستری شهرستان شهریار و با رای قطعی شعبه 5 دادگاه تجدید نظر استان، نامبرده به 3 سال حبس که 1 سال به دلیل تهدید علیه بهداشت عمومی و 2 سال به دلیل فک پلمب غیرمجاز محکوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متصدی یک واحد صنفی در شهریار به 3 سال حبس محکوم شد

متصدی یک واحد صنفی در شهریار به 3 سال حبس محکوم شد