مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 15:202021-01-07سياسي

تصاویر/ کاشت 176 نهال به یاد جانباختگان هواپیمای اوکراین در بهشت زهرا (س)


با هدف بزرگداشت سالروز جان باختن مسافران پرواز شماره 752 هواپیمایی اوکراین، 176 نهال به یاد جانباختگان این حادثه در بلوار مشاهیر سازمان بهشت زهرا (س) کاشته شد.

- با هدف بزرگداشت سالروز جان باختن مسافران پرواز شماره 752 هواپیمایی اوکراین، 176 نهال به یاد جانباختگان این حادثه در بلوار مشاهیر سازمان بهشت زهرا (س) کاشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ این برنامه در بلوار مشاهیر سازمان بهشت زهرا (س) با حضور شماری از مسئولان و با هدف بزرگداشت سالروز جان باختن 176 مسافر پرواز شماره 752 هواپیمایی اوکراین و دلجویی از خانواده های آنان برگزار و از یادمان شهدای این پرواز رونمایی شد.

نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم با بیان اینکه غم بزرگی است که انسان عزیزانش را در بر اثر یک خطای انسانی از دست بدهد، گفت: این غم بسیار سنگین است چراکه در این سانحه عالمان پراستعداد که در مسیر علم آموزی گام برمی داشتند و دل در گرو اسلام و ایران داشتند، جان باختند.

حجت الاسلام یوسفعلی شکری افزود: این عزیزان حتما که به نیت علم آموزی خارج شده اند و اگر کسی در راه خدا مهاجرت کند و مرگی حادث شود، خداوند این مصیبت را جبران می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر/ کاشت 176 نهال به یاد جانباختگان هواپیمای اوکراین در بهشت زهرا (س)

تصاویر/ کاشت 176 نهال به یاد جانباختگان هواپیمای اوکراین در بهشت زهرا (س)