مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 15:552021-01-07ورزشي

تساوی گیتی پسند در ساری، سن ایچ بازارهای کوثر اصفهان را تعطیل کرد


هفته پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با یک تساوی پرگل برای گیتی پسند و شکست سنگین بازارهای روز کوثر اصفهان همراه بود.

- ایسنا/اصفهان هفته پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با یک تساوی پرگل برای گیتی پسند و شکست سنگین بازارهای روز کوثر اصفهان همراه بود.

در چارچوب رقابت های هفته پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور امروز (پنجشنبه- 18دی ماه) تیم بازارهای روز کوثر اصفهان در سالن پیروزی میزبان تیم سن ایچ ساوه بود که در پایان تن به شکست سنگین 2 بر 7 داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاگردان رستمی در این دیدار خانگی روز خوبی را نداشتند و متحمل شکست سنگینی شدند، مراد ناظری و کامبیز گمرکی برای بازارهای روز کوثر اصفهان و علی مروتی و مهدی کریمی 4 گل، پژمان بهادیوند و مهرداد کریمی 2 گل برای سن ایچ زدند.

سیف اصفهانی-دروازه بان کوثر اصفهان و جواد اصغری مقدم-سرمربی سن ایچ از این بازی اخراج شدند.

ملی حفاری اهواز و مس سونگون به تساوی 3 بر 3 رسیدند.

احمد ملاعلی، حسین فهیمی مقدم و سینا ممبینی برای ملی حفاری گل زدند و میثم خیام، بابک نصیری و حمزه کدخدایی نیز برای مس 3 گل به ثمر رساندند.

راگا تهران در تهران 1 بر 5 ایمان شیراز را شکست داد، برای راگا حمیدرضا ره انجام 3 گل، محمدرضا محبی و موسی حسن دوست گلزنی کردند و تک گل ایمان شیراز را نجفیان به ثمر رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساوی گیتی پسند در ساری، سن ایچ بازارهای کوثر اصفهان را تعطیل کرد

تساوی گیتی پسند در ساری، سن ایچ بازارهای کوثر اصفهان را تعطیل کرد