مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 16:002021-01-07سياسي

علامه مصباح یک اندیشمند سیاسی بود/ ولایتمداری لازمه عبور از فتنه


مسئول مرکز نخبگان حوزه علمیه خراسان با تاکید بر اینکه علامه مصباح اندیشمند سیاسی بود، گفت: تالیف کتبی مانند حکومت اسلامی نشان می دهد آیت الله مصباح یک دانشمند سیاسی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر نوایی عصر امروز در جمع اساتید حوزه علمیه شهرستان های خراسان شمالی که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: شخصیت علامه مصباح جامع الاطراف بود و به دلیل ویژگی های برجسته ای که داشت در برابر شبهات مختلف محکم و مقتدر می ایستاد.

مسئول مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: رحلت عالم ربانی مصباح یزدی ضایعه ای جبران نشدنی است و پیدا شدن چنین عالمی برای بار دیگر دشوار است.

وی با اشاره به اینکه شبهات و هجمه ها علیه دین مبین اسلام از زمان پیغمبر (ص) بود و همچنان ادامه دارد، افزود: یهودی ها، نصرانی ها و مسیحی ها در برابر پیغمبر (ص) و علی (ع) شبهه های فراوانی تولید می کردند و ائمه ما نیز در معرض هجوم شبهات بودند.

حجت الاسلام نوایی تصریح کرد: حضرت علی (ع) در نهج البلاغه فتنه شناسی کرده و در پاسخ اینکه چطور باید از فتنه عبور کرد تأکید کرده راهش این است که رهبر را تنها نگذارید و الآن هم راه عبور از فتنه ها ولایتمداری و همراهی با ولی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علامه مصباح یک اندیشمند سیاسی بود/ ولایتمداری لازمه عبور از فتنه

علامه مصباح یک اندیشمند سیاسی بود/ ولایتمداری لازمه عبور از فتنه