مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 16:102021-01-07سياسي

آزادی 100 نفر از زندانیان بدهکار مالی در اصفهان به یاد سردار دل ها


رییس کل دادگستری استان اصفهان از آزادی 100 نفر از زندانیان معسر مالی به همت سازمان بسیج حقوقدانان این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، محمدرضا حبیبی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: به یادبود سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی با حمایت سازمان بسیج حقوقدانان و سپاهیان و خیران استان اصفهان تعداد 100 نفر از زندانیان معسر مالی از زندان های استان آزاد شدند.

رییس کل دادگستری استان اصفهان با تقدیر از این اقدام خداپسندانه و ارزشمند سپاه افزود: به درستی می توان آیه شریفه و أعدوا لهم ما استطعتم من قوه .

را مدالی دانست بر سینه بسیجیان و سپاهیان چرا که در طول بیش از چهل سال انقلاب شکوهمند اسلامی در تمامی صحنه ها و یا بحران ها بدون در نظر داشتن پست و مقام متواضعانه و مقتدرانه به میدان عمل آمده و در جهت اقتدار و سربلندی نظام ولایی و گسترش اسلام نقش آفرینی کرده اند.

وی بیان کرد: امروز هم شاهد یکی دیگر از این اقدامات ارزشمند از سوی سازمان بسیج حقوقدانان و سپاه صاحب الزمان استان اصفهان بودیم، این بار در حوزه کاهش جمعیت زندان شاهد حمایت و کمک به آزادی 100 نفر زندانی جرایم غیرعمد و مالی در سطح زندان های استان اصفهان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 100 نفر از زندانیان بدهکار مالی در اصفهان به یاد سردار دل ها

آزادی 100 نفر از زندانیان بدهکار مالی در اصفهان به یاد سردار دل ها