مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 16:452021-01-07حوادث

انهدام باند قاچاق اسلحه در غرب تهران


فرمانده انتظامی غرب استان تهران اعلام کرد: یک باند بزرگ قاچاق سلاح منهدم و 16 قبضه سلاح شکاری از این باند کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سردار کیوان ظهیری درباره این عملیات مشترک با پلیس زنجان با اشاره به جزییات این عملیات به خبرنگاران گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ملارد، اخبار و اطلاعاتی از فعالیت 2 نفر در امر قاچاق سلاح و مهمات به دست آورد و بررسی آن را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: با شناسایی 2 نفر در این زمینه، در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد قاچاقچیان سلاح، ساکن شهرستان قیدار استان زنجان هستند و قصد دارند سلاح های غیرمجاز را ابتدا به شهر قیدار و بعد به شهرستان های غرب استان تهران منتقل کنند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با رصد اطلاعاتی پلیس غرب استان تهران و همکاری پلیس استان زنجان، در عملیاتی ویژه، قاچاقچیان سلاح، در ورودی شهر قیدار دستگیر و یک دستگاه خودروی پراید متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف شد.

سردار ظهیری خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی، 13 قبضه سلاح شکاری تک لول و سه قبضه سلاح شکاری وینچستر جاساز شده در خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به دستگیری 2 نفر در این زمینه و معرفی آنها به مرجع قضایی، یادآور شد: شهروندان می توانند هرگونه موارد مشکوک را جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند قاچاق اسلحه در غرب تهران

انهدام باند قاچاق اسلحه در غرب تهران