مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 18:052021-01-07سياسي

اعتبارات نفتی با منت و قطره چکانی به بوشهر تزریق می شود


نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید استان در تصمیمات نفت نقش داشته باشد، نه اینکه شورای راهبردی مبلغی را برای استان در نظر بگیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، غلامحسین کرمی بعدازظهر امروز  در نشست مجمع نمایندگان استان با استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر باید به جایگاهی که لایق آن است برسد اظهار داشت: شورای برنامه ریزی استان باید با محوریت مسائل شهرستان ها در هر شهرستان نشست برگزار کند.

  نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه مدیریت استان در نفت چیست؟ مدیریت ارشد استان باید عضو اصلی هیئت مدیره پارس جنوبی در استان باشد.

باید استان در تصمیمات نفت نقش داشته باشد، نه اینکه شورای راهبردی مبلغی را برای استان در نظر بگیرد، بعد کلی منت بگذارند و پول را قطره چکانی تزریق کنند، آن ها وظیفه شان است.

  وی ادامه داد: جایگاه مدیریت ارشد استان در نفت باید درست تعریف شود، باید به اتفاق نمایندگان از ریاست جمهوری و وزیر نفت این را بخواهید، عسلویه و پارس جنوبی و نفت فلات قاره جزیی از این استان هستند، نباید دفتر مدیریتشان در مرکز کشور باشد، نباید برای جزیی ترین مسائل و مشکلات استان محتاج تصمیم گیری مدیران نفتی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات نفتی با منت و قطره چکانی به بوشهر تزریق می شود

اعتبارات نفتی با منت و قطره چکانی به بوشهر تزریق می شود