مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 19:252021-01-07سياسي

بسیج فرهنگیان اینروزها بدنبال پر کردن خلاء پرورش در کشور است


رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: اینروزها به دلیل عدم حضور دانش آموزان در مدارس، مسئله پرورش مغفول مانده و نیازمند کار انقلابی دارد، لذا بسیج فرهنگیان در سطح کشور با برنامه ریزی های جدی به دنبال پرکردن این خلاء است.

- ایسنا/مرکزی رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: اینروزها به دلیل عدم حضور دانش آموزان در مدارس، مسئله پرورش مغفول مانده و نیازمند کار انقلابی دارد، لذا بسیج فرهنگیان در سطح کشور با برنامه ریزی های جدی به دنبال پرکردن این خلاء است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار عباس مطهری در جمع بندی سفر خود به استان مرکزی در دیدار با فرمانده سپاه روح الله اظهار کرد: از اسفند 98 تا مهر 99 عمده فعالیت بسیج فرهنگیان مشابه سایر اقشار تخصصی بسیج در راستای کاهش آسیب های بیماری کرونا است که در برخی از نقاط کشور جهاد آموزشی شکل گرفته و خوشبختانه مورد استقبال معلمان و خصوصا جوانان قرار گرفته و موجب خیرات زیادی شده است.

وی افزود: از ابتدای مهرماه که مدارس در سطح کشور بازگشایی شد با توجه به رصدی که از وضعیت داشتیم به این نتیجه رسیدیم که سه فعالیت مهم و تخصصی در ذیل کمک مومنانه و سایر اقدامات باید اتفاق بیفتد.

اولین فعالیت مهم، تقدیر از زحمات دلسوزانه معلمان طی این دوران است که با توجه به آموزش مجازی، بسیاری از معلمان بیش از گذشته برای کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج فرهنگیان اینروزها بدنبال پر کردن خلاء پرورش در کشور است

بسیج فرهنگیان اینروزها بدنبال پر کردن خلاء پرورش در کشور است