مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 19:402021-01-07سياسي

مردم طلایه دار اهداف انقلاب است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حوادث تاریخی که پایه های آنها مبتنی بر اصول اسلامی و انقلاب بوده است، مردم نقش اصلی را ایفا کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهندس المهدی و شهید فخری زاده و مراسم بهره برداری نخستین فرهنگسرای بانوان شهر سردرود؛ با بیان اینکه رزمایش مواسات و کمک های مومنانه صحنه هایی بی نظیر از روحیه انقلابی و اسلامی مردم کشورمان بوده است، اظهار داشت: کمک های مردمی در قالب رزمایش همدلی و مواسات جلوه های زیبایی از ایثار و مهربانی را به نمایش گذاشت.

امام جمعه تبریز با یادآوری روزهای دفاع مقدس و پشتیبانی مردم از جبهه ها گفت: رزمایش مواسات و کمک های مومنانه روزهای سخت دروان جنگ را تجلی می کند که مردم قهرمانانه از جبهه ها پشتیبانی می کردند و امروز ملت ما از همنوعان خود و آسیب دیدگان از کرونا دستگیری می کنند.

وی در ادامه با اشاره به مناسبت های تقویمی از 17دی ماه بعنوان روز تاریخی یاد کرد و گفت: در آن زمان رضاخان با تاثیرپذیری از سیاست های آتاترک قانون کشف حجاب را تصویب و به اجرا گذاشت که با قیام مردم در مسجد گوهرشاد مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم طلایه دار اهداف انقلاب است

مردم طلایه دار اهداف انقلاب است