مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 20:152021-01-07سياسي

460 کیلومتر از راه های سلسله و دلفان خاکی است


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: 360 کیلومتر از راه های ارتباطی دلفان و 100 کیلومتر از راه های سلسله خاکی است.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: 360 کیلومتر از راه های ارتباطی دلفان و 100 کیلومتر از راه های سلسله خاکی است.

یحیی ابراهیمی در جلسه بررسی رفع موانع زیرساختی شهرستان های سلسله و دلفان که امروز 18 دی ماه صورت گرفت، اظهار کرد: تنها هفت کیلومتر از چهار خطه 15 کیلومتری فیروزآباد - الشتر طی 10 سال گذشته اجرا شده است.

وی تصریح کرد: پل کاکارضا سلسله نیز قرار بود شهریورماه امسال به بهره برداری برسد و اکنون 67 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که این پذیرفتنی نیست.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس خواستار توجه بیشتر به حوزه راهداری این دو شهرستان شد و افزود: نصب روشنایی و نیوجرسی در مسیرهای ضروری و سهمیه قیر رایگان نیز محقق نشده است.

ابراهیمی اضافه کرد: در شهرستان های سلسله و دلفان یک کارخانه بزرگ وجود ندارد و بسیاری از جوانان جویای کار این شهرها مجبور به مهاجرت می شوند.

وی با بیان اینکه لرستان سومین استان پرباران کشور با بیش از 60 درصد اراضی دیم است عنوان کرد: آب سد معشوره از رواناب های سلسله و دلفان تأمین می شود و این 2 شهرستان یک درصد تخصیص هم نداشتند که با پیگیری های انجام شده، حق آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

460 کیلومتر از راه های سلسله و دلفان خاکی است

460 کیلومتر از راه های سلسله و دلفان خاکی است