مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 20:352021-01-07سياسي

برنی سندرز هم خواستار بر کناری ترامپ شد


در ادامه درخواست ها برای بر کناری رییس جمهور فعلی آمریکا، سناتور دموکرات ایالت ورمونت هم از معاون ترامپ خواسته با استناد به قانون 25 قانون اساسی او را از قدرت برکنار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، به دنبال درخواست های متعدد قانونگذاران و مقام های آمریکایی برای بر کنار دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، برنی سندرز ، سناتور دموکرات ایالت ورمونت با انتشار پیامی در توییتر از مایک پنس ، معاون ترامپ و دیگر اعضای کابینه دولت وی خواست که با استناد به متمم 25 قانون اساسی وی را از قدرت بر کنار کند.

سندرز که یکی از منتقدان سر سخت ترامپ بوده است در پیام توییتری خود به شدت از وی انتقاد کرد و نوشت: برخی از مقام های دولتی در اعتراض به اقدامات وحشتناک و فتنه انگیز دیروز ترامپ در حال استعفا هستند.

این کافی نیست!   وی در ادامه نوشت: معاون رییس جمهور و اعضای کابینه باید متمم بیست و پنجم را هم اکنون فعال و ترامپ را قبل از اینکه آشوب و خشونتی را بر انگیزد بر کنار کنند.

  پیشتر نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا پنجشنبه شب خواستار برکناری دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا شد.

پلوسی در نشستی خبری از مایک پنس معاون ترامپ درخواست کرد با استناد به متمم 25 قانون اساسی آمریکا برکناری رییس جمهور آمریکا را میسر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنی سندرز هم خواستار بر کناری ترامپ شد

برنی سندرز هم خواستار بر کناری ترامپ شد