مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 20:552021-01-07اجتماعي

ظرفیت مراکز بهزیستی قم کمتر از نیاز استان


مدیرکل بهزیستی استان قم ظرفیت مراکز بهزیستی این استان را کمتر از نیاز آن دانست و از مسؤولان عالی خواست تدبیر لازم را در این زمینه داشته باشند.

- مهدی پهلوانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با بیان گزارشی از نشست ها و اقدامات کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار بهزیستی استان در دوران شیوع کرونا اظهار کرد: کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار در اداره کل بهزیستی استان قم از دی ماه سال قبل تشکیل شد تا ضمن بررسی شرایط موجود، شیوه نامه های لازم در این زمینه إحصا و جمع بندی شود.

وی افزود: در این زمینه بیش از 100 پروتکل و شیوه نامه مختلف برای استفاده در مراکز تابعه جمع بندی و ابلاغ شد و البته اطلاع رسانی های لازم نیز در این موضوع صورت گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان قم همچنین خاطرنشان کرد: منع پذیرش جدید در مراکز تابعه به جز موارد خاص، یکی از سیاست ها و برنامه های اتخاذ شده در دوران شیوع کرونا بود که تلاش شد تا با دقت در عمل دنبال شود.

وی اضافه کرد: همچنین ضدّعفونی کردن مداوم مراکز تابعه، نظارت آنلاین بر این مراکز، تزریق واکسن آنفولانزا به برخی مددجویان اعم از نیازمندان، افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار و همچنین پیگیری الکترونیکی کردن برخی از خدمات از دیگر اقدامات انجام شده در ماه های اخیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت مراکز بهزیستی قم کمتر از نیاز استان

ظرفیت مراکز بهزیستی قم کمتر از نیاز استان