مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 21:052021-01-07فرهنگي

کنگره شهدای هنرمند قم برگزار می شود


دبیرکمیته فرهنگی هنری کنگره شهدای استان قم گفت: در اجلاسیه کنگره شهدای استان قم کنگره شهدای هنرمند این استان با حضور هنرمندان رشته های مختلف برگزار می شود.

- سیدحسن یزدی نژاد در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فعالیت های کمیته فرهنگ و هنر کنگره شهدای استان قم، اظهارکرد: این کمیته یکی از کمیته های 17 گانه این کنگره است که مسوولیت آن را مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و دبیری آن را سازمان بسیج هنرمندان برعهده دارد.

وی با بیان اینکه در مقابل خون پاک شهدا مسوولیت سنگینی را برعهده داریم، تصریح کرد: باید بتوانیم با خدمت در راه شهدا گامی موثر در این راستا برداریم.

دبیر کمیته فرهنگ و هنر کنگره شهدای استان قم از تشکیل هشت کارگروه در این کمیته خبر داد و بیان کرد: کارگروه های تجسمی، هنری، کودک و نوجوان، تاریخ شفاهی و ادبیات، محصولات فرهنگی هنری، عکس، کتاب و فیلم، انیمیشن و کلیپ زیر نظر کمیته فرهنگ و هنر مشغول فعالیت هستند که تولیدات آنها آغاز و برنامه ریزی های آنان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در نخستین رونمایی از لوگوی کنگره که توسط استاد نجابتی طراحی شده بود، رونمایی شد، عنوان کرد: دومین رونمایی نیز در ایام سالروز شهادت شهید زین الدین که شامل 20 عنوان کتاب،فراخوان جشنواره داستان نویسی، چند مورد پوستر یادو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره شهدای هنرمند قم برگزار می شود

کنگره شهدای هنرمند قم برگزار می شود