مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 21:402021-01-07فرهنگي

نمی خواستیم جنبه زینتی داشته باشیم


کمتر از یک ماه مانده تا زمان برگزاری جشنواره تئاتر فجر که ناگهان یک بخش جدید از این جشنواره سردرآورد اما مدیر این بخش می گوید این اتفاق در پی یک تلاش چند ساله رخ داده و ریشه در یک رؤیای قدیمی دارد.

- کمتر از یک ماه مانده تا زمان برگزاری جشنواره تئاتر فجر که ناگهان یک بخش جدید از این جشنواره سردرآورد اما مدیر این بخش می گوید این اتفاق در پی یک تلاش چند ساله رخ داده و ریشه در یک رؤیای قدیمی دارد.

به تازگی از سوی جشنواره تئاتر فجر دعوتی برای شرکت گروه ها در بخش بدن و حرکت صورت گرفت.

طبیعتا جمعی از خانواده تئاتر بهت زده شدند که چگونه ممکن است در یک زمان اندک، یکباره بخشی تازه به جشنواره اضافه شود ولی یاسر خاسب سرپرست گروه تئاتر بدن دیوانه که مدیریت این بخش را بر عهده دارد، توضیحاتی درباره این اتفاق می دهد.

او در گفت و گو با ایسنا از تلاش های چند ساله اش برای تعریف جایگاهی حرفه ای در زمینه تئاتر فیزیکال سخن می گوید، از اینکه همواره آرزو داشته این شاخه از تئاتر در ایران هم به رسمیت شناخته شود و از حالت زینتی بیرون بیاید.

خاسب که سال هاست در زمینه تئاتر فیزیکال فعالیت دارد، می گوید: از سال گذشته پیش از اینکه با ورود کرونا غافلگیر شویم، قرار بود جشنواره ای در حوزه تئاتر فیزیکال برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی خواستیم جنبه زینتی داشته باشیم

نمی خواستیم جنبه زینتی داشته باشیم